תרמו לצהר

פעם שלישית- פדיון הבן

מאת צהר

הרב איתן כהן זכה לרצף משולש של אירועים שהתחיל בחתונה בצהר ונגמר בפדיון הבן: לפני שנה נפגשו שירי ואלכס קושניר עם הרב איתן כהן שערך את חופתם, לאחר שנה הם נפגשו שוב כשהם ביקשו ממנו להיות המוהל של בנם הבכור וחודש לאחר מכן ערך לרך הנולד  פדיון הבן.

"לפני שנה כשנפגשתי עם אלכס ושירי הכרתי זוג נורא נחמד עם עדינות נפש ששמחתי להכיר" מתאר הרב איתן את ההתחלה "שמרנו על קשר והם התקשרו להודיע לי ששירי בהריון. בהמשך הם התייעצו איתי לגבי צום ביום הכיפורים בהריון ורצו לדעת מתי מקיימים את הברית אם הלידה בשבת. בסוף שירי ילדה במוצאי שבת שאחרי ראש השנה והיא אמרה לי שהיא הרגישה שהיא שומרת את הילד עוד קצת כדי שהברית לא תצא בשבת ואני אוכל לבוא לעשות את הברית"

–          איך ההרגשה לעשות ברית של בן בכור לזוג שחיתנת?

"זה מאוד מרגש, וזה שונה מבריתות אחרות. הגעתי לברית של זוג שאני כבר מכיר וההרגשה היתה שיש לנו קשר מתמשך. זה היה מאוד משמעותי עבורם וגם עבורי. הקשר המתמשך יצר עומק באירוע. אני גר בגוש עציון ובשבילם נסעתי עד כפר סבא זו בהחלט היתה השקעה יותר גדולה מהרגיל, אבל זה אירוע שחינו בצידו"

 

כמעט חודש לאחר מכן שוב עשה הרב איתן את דרכו לכפר סבא והפעם בשביל לפדות את תומר,הבן של שירי ואלכס.

"הם שאלו אותי אם אני אהיה מוכן לעשות שוב את הדרך בשבילם ואמרתי שכן. זו חויה מאוד מיוחדת, זה מרגש ונותן כוחות להיות שותף ולוות זוג באירועים כל כך משמעותים בחייו. כבר קרה לי שעשיתי שלוש חופות לאותה משפחה, אבל שלושה אירועים לאותו זוג זו חויה מסוג אחר. זה כמובן מאוד מרגש עבורי כי נוצר פה קשר ישיר ומתמשך. שירי ואלכס יודעים שהטלפון שלי פתוח עבורם בכל נושא ובכל זמן ואני מאמין שכשיהיה להם צורך הם תמיד יעשו בו שימוש"

 

שירי:"זה היה נראה לנו המשך טבעי שהרב שחיתן אותנו גם ימול את בננו. כבר בהכרות לפני החתונה הכרנו אדם מקסים ומיוחד. אהבנו את הגישה שלו שהיתה מאוד מכבדת והרגשנו שהיא באה מתוך אהבה אמיתית. לכן הנוכחות שלו בברית המילה ופדיון הבן היו עבורנו סגירת מעגל"