תרמו לצהר

גופים ירוקים ואיכות הסביבה

החברה להגנת הטבע

באתר החברה להגנת הטבע תוכלו לקבל הצעות לטיולים ובכלל להרגיש ירוקים. הארגון הסביבתי הגדול בישראל מספק באתר האינטרנט שלו מידע על טיולים, בתי ספר שדה, חוגי סיירות, שימור טבע וסביבה, פורומים וכתבות.

ארגון גרינפיס

האתר הרשמי של ארגון גרינפיס, ארגון איכות הסביבה הגדול בעולם שמושבו בארצות הברית. באתר תוכלו לקרוא (באנגלית) על הפעילות הנרחבת של הארגון למען איכות הסביבה, למצוא מידע על כדור הארץ, יערות הגשם, האוקיינוסים, זיהום האוויר ועוד.

מרכז השל למנהיגות וחשיבה סביבתית

מרכז השל למנהיגות וחשיבה סביבתית בישראל מנסה לקדם סדר יום סביבתי חברתי חדש. באתר תמצאו פירוט הפעילויות של המרכז, פרסומים, קטלוג הספרייה הסביבתית של הארגון, קישורים אל אתרים סביבתיים נוספים בארץ ובעולם ואפשרות להצטרף אל רשימת התפוצה האלקטרונית של מרכז השל.

אדם טבע ודין

באתר אגודת אדם טבע ודין- האגודה הישראלית להגנת הסביבה, תוכלו למצוא מידע על הפגנות ומפגשים למען איכות הסביבה, רשימת קישורים לאגודות וארגונים ועוד מידע בנוגע לצרכנות ירוקה.

החלון הירוק לצעירים

החלון הירוק לצעירים הוא אתר סביבתי הנועד להיות בית ובמה לצעירים שמתעניינים ועוסקים באיכות הסביבה בארץ ובעולם, לגיבוש הקהילה הסביבתית הצעירה בארץ, להנחלת ערכים ומודעות סביבתית בדור הצעיר ולהגברת המודעות לתרומה הסביבתית של קרן קיימת.

הגל הירוק

הגל הירוק הוא פרויקט אינטרנט התנדבותי לקידום המודעות לנושא איכות הסביבה בארץ. באתר ריכוז מידע על גופים ירוקים, פסקי דין רלוונטיים, פרויקטים בשטח, לוח פעילויות, תערוכות, ימים ירוקים, התנדבויות, כתבי עת, הפניות למאגרי מידע ועוד.

מגמה ירוקה

ארגון מגמה ירוקה פועל ב-14 תאים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ, במטרה להגביר את מודעות ורגישות הסטודנטים והציבור לסביבה ולחברה. באתר מידע על פעילויות, חדשות ומפגעים. נושאים עיקריים: תחבורה, חופים, זיהום אויר, רמת חובב, אנרגיה סולרית, קמפוס ירוק.

המשרד לאיכות הסביבה

האתר הממשלתי של המשרד לאיכות הסביבה מציע מידע אודות הנושאים והפרויקטים שהמשרד מטפל בהם, הודעות לעיתונות, מידע על אירגונים סביבתיים ושמירת טבע. באתר תוכלו למצוא נתונים ומידע מעודכן על רמות זיהום האוויר במקומות שונים בארץ.