תרמו לצהר

כחלום יעוף

מאת איתמר מור

כחלום יעוף – התמודדות עם אובדן הריון/ אברהם סתיו

אובדן הריון הינו חוויה כואבת ומטלטלת, המשליכה את החווים אותה לעולם שלם של ספיקות ושאלות. מדובר בשאלות הלכתיות הנוגעות לאבלות, קבורה, נדה ועוד, ולא פחות מכך בשאלות נפשיות ורוחניות הנוגעות למשמעות קיומו של העובר, משמעות האובדן ותחומים נוספים.

למרות שנושא אובדן ההריון נוגע באנשים רבים, משום מה עד עתה לא נכתב ספר העוסק בצורה מסודרת בהשלכותיו ההלכתיות והרוחניות. ספרו של הרב אברהם סתיו "כחלום יעוף"  הוא הראשון לעשות כן, ובספרו הוא מציג את ההדרכות ההלכתיות המיוחדות לתקופה שלפני, תוך כדי ואחרי אובדן ההריון, כמו גם לשאלות הנפשיות והרוחניות שמתעוררות עם האובדן. הספר כתוב בשפה בהירה וקולחת והוא מיועד הן לזוגות שחוו אובדן הריון והן לרבנים ואנשי מקצוע העוסקים בתחום. הספר מעוטר בהסכמותיהם של הרב זלמן נחמיה גולדברג והרב יצחק זילברשטיין שליט"א. הספר יצא לאור בהוצאת מוסד הרב קוק. (164 עמ' כריכה רכה)

 

בלבבי משכן אבנה, הקרבנות והמקדש/ הרב משה אודס

הספר "בלבבי משכן אבנה" של הרב משה אודס, המכיל 570 עמ' ובו שלושה שערים המבארים באופן מקיף ובהיר את הקרבנות למיניהם, את מהות הכהונה ואת הייחודיות של בתי המקדש. מחיר הספר 60 ש"ח. להזמנות: רפאל – 4130914 – 050, יעל –  5947454 – 052