תרמו לצהר

רב מקדש בחופה – על הרבנים המחתנים של צהר

מי הם הרבנים המחתנים של צהר?

cos הרשמו עכשיו

אנו מאמינים כי לרב בחתונה יש  תפקיד בעל משמעות רבה בחופה. תפקידו להוביל את הטקס המרכזי והמשמעותי ביותר בחתונה שלכם, ולכן אנו משקיעים באיתור רבנים מחתנים ומתאימים שלא רק מוסמכים לערוך חופות ועוברים הכשרה מיוחדת של צהר, אלא גם אנשים איכותים המחוברים ומעורבים בחברה הישראלית, מסבירי פנים ובוגרי שירות צבאי. הרבנים שלנו מגיעים מתחומים מקצועים מגוונים ופרוסים בכל רחבי הארץ. ולכן אנחנו יכולים לעזור לכם גם אם אתם צריכים רב לחתונה בצפון וגם לחברים שלכם שצריכים רב לחתונה בדרום או במרכז הארץ.

רבנים עם ניסיון והכשרה מיוחדת

על מנת לשמור על רמתם הגבוהה של הרבנים המחתנים שלנו ועל איכות הקשר שלהם עם הזוגות אנו עורכים  מספר פעמים בשנה השתלמויות לרבנים המחתנים על מנת להתייחס לבעיות שונות העולות מן "השטח" ולנסות ולמצוא להן פתרונות מקובלים על פי ההלכה ולשביעות רצונם של הזוגות.

לשמחתנו שמם הטוב של הרבנים המחתנים שלנו עובר מפה לאוזן, הם מקבלים מהזוגות משובים נפלאים, וכל אחד מהם הוא רב מומלץ לחתונה.

הפגישה עם הרב שלהם לחופה

בשעה שתעמדו מתחת לחופה יעמוד לצידכם מול כל הקהל הרב שלנו. אנחנו רוצים שתרגישו מחוברים לרב בחופה שלכם, ולכן הרב לחתונה שנתאם לכם ייפגש אתכם מספר ימים לפני החופה למפגש של היכרות הדדית. במהלך הפגישה הוא יסביר לכם כל מה שאתם צריכים ורוצים לדעת על סידור חופה, על התיאומים השונים  ומהלך טקס החתונה. במפגש זה תהיה לכם גם הזדמנות ולהעמיק בתכנים הקשורים לחופה וקידושין ביהדות ולדון יחד עימו בשותפות שלכם בטקס החתונה.

רבני צהר מגלים הבנה ויצירתיות בניהול החופה בהתאם לרצונם ולצורכיהם של בני הזוג, בכפוף לכללי ההלכה ולהוראות הרבנות הראשית. בעזרתם תוכלו לשלב בטקס החופה ביטוי אישי, מתוך חיבור והבנה לטקס כולו.

כמה עולה רב לחתונה?

לא עולה.  אנחנו יודעים שמחיר רב לחתונה מעסיק לא מעט זוגות בעיקר בשל העובדה שמדובר בשירות שמחירו אינו ידוע ואינו קבוע. כשאתם מגיעים אלינו השאלה כמה משלמים לרב בחתונה אינה צריך להעסיק אתכם, כי רב מקדש של צהר עושה זאת בהתנדבות מלאה ללא קבלת תמורה (למעט החזר דמי נסיעות לרב למקום החופה) בעת  הרישום (לינק לטופס הרישום) משלמים  תשלום חד פעמי של 200 ש"ח עבור שירותי המשרד של צהר. התשלום הוא אחיד גם אם תבחרו לקבל מאיתנו מספר שירותים ולא רק רב מחתן.

איך אנחנו מוצאים עבורכם רב מתאים?

צוות מחלקת רבנים מחתנים שלנו הינו מיומן ובעל ניסיון רב בהתאמת רב לזוג, בהתאם לאפשרויות ולצרכי הזוג. אחד המרכיבים המרכזים בהתאמת רב מחתן נעשה על בסיס גיאוגרפי. ולכן כבר בשלב הראשון אנו מאתרים עבורכם רב מתאים המתגורר עד שעת נסיעה מהאולם  (למעט מקרים חריגים). בנוסף אנו מקדישים תשומת לב לטופס שאתם ממלאים ובו אתם יכולים לרשום בקשות וציפיות מהרב המחתן.

כחודש וחצי לפני החתונה אתם תקבלו את שם הרב ותוכלו ליצור עימו קשר לטובת פגישת הכרות. הרב שומר לכם את תאריך החתונה ולא יקח על עצמו טקס חופה נוסף באותו תאריך.  מעכשיו אתם יכולים להמשיך ביחד עד לחופה. ואם תצטרכו הוא ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ונתלבטות שתהיה לכם עד אז וגם לאחר מכן.

אז מה עכשיו?

יש למלא את הטופס לרב מחתן, ככל שתפרטו על עצמכם יותר כך נוכל לדייק באיתור הרב המתאים לכם. במידה ואתם מעוניינים בשירותים נוספים של צהר תוכלו למצוא את הטפסים המתאימים בלינק המצורף.

מתוך המשוב של טליה ונאור:

"הרב הוא איש מרשים, הפגישה עימו  הייתה מאוד חשובה כי כך הוא הכיר אותנו ואנחנו אותו. במהלך הפגישה הוא  הסביר לנו על טקס החופה, על המשמעות של כל החלקים בו ואיפשר לנו לעצב את הטקס לצד עמידה בדרישות ההלכה. אנחנו מאוד מקווים שדרכינו תפגשנה שוב"