תרמו לצהר

תעודת נישואין

cos הרשמו עכשיו

החתונה הסתיימה, אולי כבר אפילו הספקתם לחזור מירח דבש, עכשיו אחרי שהמולת השמחה מעט שכחה נותר לכם להסדיר דבר אחרון: הוצאת תעודת נישואין.

איך מוציאים תעודת נישואין?

זהו הליך פשוט. בסיום החופה, הרב שלכם לחתונה נותן לכם את המסמכים הדרושים  כדי שתוכלו להגישם לרבנות שבה פתחתם את תיק הנישואין או למשרדי צהר.

שימרו על המסמכים שקיבלתם. תזדקקו להם על מנת להוציא תעודת נישואין. כדי להוציא תעודת נישואין אנא שלחו אלינו את מסמכי החופה אחרי שמולאו. חשוב לוודא כי המסמכים ובעיקר הכתובה מולאה כמו שצריך, ואין טעויות.

המסמכים כוללים:

העתק כתובה-אתם מקבלים מהרב בחתונה
רישיון הרב המחתן – אתם מקבלים מהרב בחתונה
אישור הטבילה-מקבלים במקווה לאחר הטבילה

עם קבלת המסמכים נוכל להנפיק עבורכם את התעודה המיוחלת.

הנפקת תעודת נישואין

כשאנחנו מקבלים את המסמכים שלכם אנחנו עוברים על העתק הכתובה לוודא שכל הפרטים שרשומים בה נכונים. לאחר הבדיקה אנחנו מנפיקים תעודת נישואין ושולחים אותה לרבנות לחתימה. על רישום הנישואין בצהר אחראיות שתי רבנויות: הרבנות בשהם והרבנות בגוש עציון. את תעודת הנישואין שלכם אנחנו שולחים לזו שפתחנו בה תיק עבורכם.

כאשר אנחנו מקבלים מהם את התעודה חתומה אנחנו מודיעים לכם על כך במייל. ההליך כולו אורך עד חודש וחצי. למה כל כך הרבה זמן? כי גם אנחנו וגם הרבנות מטפלים במקביל במאות זוגות במקביל.

קבלת תעודת נישואין יכולה להעשות בשתי דרכים:

אתם באים לקחת ממשרדי צהר בלוד,
אנחנו שולחים את תעודת הנישואין אליכם בדואר.

אנא הודיעו לנו באיזו דרך אתם מעונינים לקבל את תעודת הנישואין ואנחנו נעשה כבקשתכם.

למה צריך תעודת נישואין?

תעודת הנישואין תהיה נחוצה לכם לצורך עדכון פרטים כמו שם משפחה או מצב משפחתי במשרד הפנים ובמוסדות שונים כמו בעת לקיחת משכנתא. ישנם מקומות המסתפקים באישור של פתיחת תיק נישואין, אבל במשרד הפנים כל שינוי בספח תעודת הזהות שלכם ידרוש את תעודת הנישואין עצמה.

שחזור תעודת נישואין

אם אבדה לכם תעודת הנישואין או שאתם מעוניינים למצוא את תעודת הנישואין של ההורים שלכם תוכלו לעשות זאת דרך הרבנות בה פתחתם את תיק הנישואין שלכם. אם נרשמתם לנישואין בצהר תוכלו לשלוח לנו בקשה ונפנה אתכם לרבנות שבה פתחנו עבורכם את תיק הנישואין שלכם: הרבנות בשהם והרבנות בגוש עציון. לבקשה יש לצרף את הפרטים הבאים: שמות הנישאים, מספרי הזהות של הנישאים, תאריך הנישואים ומקום הנישואים.

תעודת נישואין באנגלית

אם אתם זקוקים לתעודת נישואין באנגלית עליכם לתרגם את תעודת הנישואין שקיבלתם מאיתנו ולהביא את התרגום לנוטריון שיאשר אותה. לאחר מכן עליכם להגיש את התרגום למועצה הדתית בה נרשמתם לנישואין לאישור נוסף. במקרה של רישום נישואין בצהר מדובר באחת משתי מועצות דתיות: שהם או גוש עציון. שמה של המועצה הדתית מצויין בתעודת הנישואין שלכם. אישור תעודת הנישואין במועצה הדתית אינו כרוך בתשלום.

אם אתם צריכים אישרור לתעודת הנישואין שלכם לצורך קבלת אזרחות נוספת ההליך מתבצע רק במשרד לשרותי דת .
זהו, אתם נשואים ויש לכם אפילו תעודה. ומכאן, נאחל לכם שמחה זה בזו. ונשמח לפגוש אתכם בחגים ובשמחות משותפות בעתיד.