תרמו לצהר

פרויקט בר המצווה של צהר יצא לדרך

פרויקט בר המצווה של צהר יצא לדרך ונמצא כבר בשלבי גיוס מדריכים. את הפרוייקט מובילה חני גנוד, מנהלת הפרויקט,  יחד עם הרב יאיר בינשטוק ,שהצטרף לאחרונה לטובת הפרויקט וישמש בו מנחה ואחראי תוכן.

 הרב בינשטוק ,רב מחתן של צהר משמש גם כרכז במדרשת להב להוראת יהדות בתיכונים ממלכתיים, רב אולפנה ב"אור תורה" ,ורב חטיבה עליונה באולפנה אמי"ת גבעת שמואל.  יחד עם חני הוא יהיה אחראי על התוכן של הקורס והפרויקט. השניים התחילו לאחרונה בגיוס מדריכים (בגילאי 24-34) ממוסדות להשכלה גבוהה. ומחפשים בימים אלה מדריכים מתאימים בעלי מחויבות להלכה, מעורבות בחברה הישראלית, יכולת הקשבה ותקשורת בין אישית, שרואים שליחות במשימה חשובה זו .

 הקורס שיתחיל בעז"ה לאחר פורים , יתקיים במרכז הארץ ,יהיה בן שמונה מפגשים ויכשיר את המדריכים המתאימים ללוות את נערי בר המצווה ובני משפחתם לקראת העלייה לתורה.

"אני חושב שהפרויקט הזה הוא הדבר הבא בחיבור שבין הציבורים השונים בעם ישראל" אומר הרב בינשטוק "אני רואה בו חשיבות עצומה, כי אני מאמין שמי שיחווה אתנו את הבר מצווה שלו זה ישפיע על עיצוב תפיסת עולמו היהודית. בחברה הישראלית לא מעט משפחות לא יודעות איך להכניס תוכן יהודי בטקס בר המצווה, ולא פעם זה הופך לאירוע מאוד מוחצן. המטרה שלנו היא לעזור להם להפוך את טקס המעבר מילדות לבגרות לטקס משמעותי. ולכן אני מאמין שהפרויקט הזה יהיה בעתיד אחד מהדגלים של צהר"

חני: "אנחנו שואפים לכך שהנער ובני משפחתו יחוו במסגרת פרויקט בר המצווה חוויה מכוננת ומשמעותית שתחבר אותם לעולם היהודי, ובעקבותיה הם ירצו להמשיך ולקחת חלק  בעולם זה"

——————————————————————————–

נשמח לקבל ממכם המלצות למועמדים מתאימים ל "מדריכי בר מצווה"

 במייל  hanige@tzohar.org.il