חתימה על הסכמאהבה

רוצים לחתום בפני נציגנו? חינם

 לחצו כאן

לרשימת הכתובות

strip (1)

הליך הנישואין מהווה כריתת ברית של אהבה ומחויבות בין בני זוג והנחת אבן פינה לכינון משפחה משותפת.

ברית הנישואין שונה מהותית משותפות עסקית רגילה, הנובעת מאינטרס אישי ומתפרקת בנקל. ברית הנישואין נשענת על מחויבות מוסרית עמוקה, על שאיפה להגשמת ייעוד משותף ועל הקמת דור המשך. משום כך יש לפעול ליציבותה של ברית זו.

עם זאת, ההלכה היהודית מכירה במציאות המצערת שבה בני זוג מחליטים לפרק את ברית הנישואין, ומאפשרת הליך גירושין. ההכרה במציאות זו מחייבת היערכות מקדימה, כך שאם חלילה ברית הנישואין לא תעלה יפה, יוכלו בני הזוג להיפרד באופן הנכון ביותר בעבורם ובעבור ילדיהם. מטרתו של ה"הסכם מאהבה" לדאוג לכך שגם בתקופת הפירוד הקודמת לסיום הנישואין וגם בעת סיום הנישואין יידעו בני הזוג לשמור על כבודם ועל כבוד זולתם.

דווקא ברגעים שלפני הכניסה לברית הנישואין, ברגעים שבהם חשים אהבה, אחדות, כבוד ואמון הדדי, נכון לחתום על הסכם זה, הסכם אשר עשוי לסייע לאותם זוגות שיזדקקו לכך להתגבר על חילוקי דעות עתידיים בצוק העתים.

ידיעתם של בני הזוג שגם לעת משבר (אם יקרה חס וחלילה) יש ביניהם הסכמות עקרוניות שנקבעו ברגעי אמון ואהבה, יש בה כדי להרגיע מתחים העלולים להיווצר במהלך חיי הנישואין, ולחזק את החוסן, את הביטחון ההדדי ואת המחויבות לברית הנישואין. יהי רצון שכך יהיה.

יהי רצון שתזכו לחיי נישואין שמחים ומאושרים לעד.

strip koteret2הנחיות לחתימה על ההסכםstrip koteret

3_Page_1

3_Page_2

מתקשים לחתום?

שלחו לנו מייל ונסייע בשמחה!

rishomnisoim@gmail.com

רוצים לחתום בפני נציגנו? חינם

לחצו כאן

לרשימת הכתובות

strip koteret1

חתמתם? מצוין. מוזמנים לשלוח אלינו לצהר כדי שנבדוק שחתמתם נכון, ונשמור עבורכם עותק סרוק של ההסכם

(את ההסכם המקורי שמרו אצלכם בשני עותקים)

strip koteret1