אחד משלנו-דבי ויהונתן

image1

יהונתן בן 30 ודבי בת 28

דבי מעצבת פנים ויהונתן כלכלן

גרים בתל אביב

נישאו דרך ארגון רבני צהר

strip (2)

  • אנחנו יחד מזה 10 שנים נישאנו לפני כשנתיים בחתונה קטנה בנווה צדק.

 

  • אנחנו מטיילים בסגנון "שוטטות" בארץ ובעולם, ללא הכנבה מוקדמת. וכך אנחנו מגיעים למקומות הכי מעניינים – הולכים עם האינטואיציה וזה די שונה ממה שאנחנו בדרך כלל, כי אנחנו מאד מאורגנים ומתוכננים ושוטטות מוציאה אותנו מאיזור הנוחות שלנו…

 

  • החתונה שלנו מנתה 86 אורחים (הזמנו 90 ו4 "הבריזו") קרובים מאד והיה חשוב לנו להקדיש להם שיר. השיר היה של ג׳ון לנון,love is real והוא נוגן על פסנתר והושר מחוץ לבית הכנסת בו נישאנו. בדיעבד הסתבר לנו שמכיוון שמפאת כבוד המקום לא הוכנסו רמקולים ורק אנחנו שמענו את השיר בחוץ, חשבנו שהאורחים שישבו בבית כנסת ודאי מתרגשים  כשלמעשה הם התייבשו לגמרי עד שסיימנו שם.

 

  • החלטנו לחתום על הסכם מאהבה כי שנינו מגיעים מבתים דתיים-מסורתיים ולמרות שאנחנו לא מקיימים אורח חיים דתי (לפחות לא בהגדרות המקובלות), אנו מרגישים שנכון לנו לשמור על הדברים המהותיים כמו המסורת היפה הזו בה חתונה היא אירוע בו הקרובים אלינו יכולים לקחת חלק.

 

  • חתימה על ההסכם היתה מבחינתנו האיזון בין הטקס שלא עולה בקנה אחד עם כל ההשקפות שלנו (כתובה וכספים וכולי) לבין החיים שאנחנו מקיימים היום בביתנו. ההסכם נותן ביטוי לתקופה החדשה שאנחנו נמצאים בה שבה יש דיעות מגוונות וכמובן ביטוי גם לנשים.

 

  • חתמנו על הסכמאהבה של צהר, כי רק דרך צהר, ארגון דתי החושב קדימה, האירוע היה רלוונטי מבחינתנו. אגב, בעקבותינו כל החברים סביבינו התחתנו דרך צהר!

strip (2)

 

לחתימה על ההסכם-לחץ כאן


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/tzohar/domains/tzohar.org.il/public_html/heskemeahava2/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399