תרמו לצהר

הדרכת כלה – כל מה שרציתן לדעת

cos הרשמו עכשיו

את עומדת בפתחה של תקופה חדשה ומרגשת – נישואין. בימים אלה את בוודאי עסוקה בהכנות רבות לקראת חתונתכם. אחת מההכנות שתעברי היא הדרכת כלות. על פי הנחיות הרבנות הראשית לישראל, כלה הנרשמת לנישואין נדרשת לעבור הדרכה המפגישה אותה עם יחס המסורת היהודית לחיי נישואין. אנו מאמינים כי דווקא בתקופה זו הדרכת כלה נותנת לך הזדמנות לקחת מעט פסק זמן מההכנות הטכניות ולהנות משיח עמוק על משמעות התקופה שאת עומדת בשעריה.

הדרכת כלות-חוויה אישית

הדרכת כלות של צהר איננה קורס קבוצתי, אלא מפגש אישי עם מדריכה שאנו מתאימים לך במיוחד על פי טופס בקשה מיוחד שאת ממלאת. בטופס כל כלה רושמת את הציפיות שלה מתוכן הקורס, מספרת בקצרה על עצמה ובן זוגה ומה היא מבקשת  לדעת וללמוד. על מנת ליצור ערב מעניין ופורה חשוב לנו לאתר את המדריכה המתאימה ביותר בעבורך. כתיבה מפורטת בטופס תסייע לנו לעשות זאת  ולתת לך את המענה הטוב ביותר.

בשלב ראשון אנא מלאי בטופס את  הפרטים הכלליים, ולאחר מכן עני על השאלות  בחלק של הדרכת כלות.

מי הן מדריכות הכלה של צהר?

מדריכות הכלה של צהר ,שנבחרות בתשומת לב, מגיעות ממגוון רחב של מקצועות ועיסוקים והמשותף לכולן הוא החיבור לחברה הישראלית, הרגישות שלהן, הידע ויכולת הקשבה. הן כולן מקדישות מזמנן היקר בהתנדבות על מנת לאפשר לך חוויה משמעותית לפני החתונה.

מדריכות הכלה של צהר מתגוררות בכל רחבי הארץ. יש לנו מדריכות כלה בירושלים, תל אביב ובשאר הערים הגדולות וכן בישובים בינונים ואף קטנים.

אנו עושים את מרב המאמצים להתאים לכל זוג מדריכה הקרובה למקום מגוריו, אך לעתים בשל עומס פניות, יש צורך להרחיק מעט ממקום המגורים. המפגש נעשה בהתנדבות מלאה על ידי המדריכה.

על מה מדברים בהדרכת כלות?

המפגש עם מדריכת הכלה סמוך לחתונה הוא מפגש מיוחד שכולו שיח קרוב של לימוד על זוגיות, ערכים ומשפחה .

המפגש המתקיים בבית המדריכה כולל:

  1. הידע ההלכתי הנדרש
  2. שיח על זוגיות (וגם כמה עצות טובות לדרך)
  3. המשמעות של משפחה במסורת ישראל.

 

השיח הפתוח והקרוב שמקיימות מדריכות הכלה שלנו מעניקים לך מקום בטוח לשאול שאלות, להביע דעה, ולמצוא את מקומך המיוחד בחיי הנישואין. במפגש יש התייחסות לעולמך האישי, לצרכייך ומטרתו להעצים אותך בחיי הזוגיות הצפוייים לך, ולהוסיף עומק ומשמעות לחיי הנישואין. שיח המתפתח בהתאם לעניין של הכלה או הזוג. יש לך אפשרות לצרף אף את בן זוגך למפגש מיוחד זה, ובמידה ותרצו גם בן זוגה של המדריכה יוכל להצטרף  המפגש של שני זוגות, האחד ערב חתונתו והשני  עם ניסיון וחוכמת חיים מעצב שיח מרתק ועמוק שיתן לכם נקודת מבט רחבה ומרתקת על חיי נישואין.

אנחנו מאמינים שהדרכת הכלות נותנת לכם הזדמנות נפלאה  לתת את הדעת על חיי הנישואין שלכם ולהטוות כיוון ודרך להתחלה.

המדריכות מספקות אישור הדרכה שאותו יש להעביר לרבנות שבה פתחתם את תיק הנישואין או למשרדי צהר והוא מצורף לתיק הנישואין שלכם.

הדרכת כלות חילוניות

על מנת שהמפגש יהיה חוויתי אנו עושים מאמץ להתאים בין ההדרכה לזוג ולכן יש לנו  יש לנו שני מסלולי הדרכת כלות.

*“אחותי כלה” -מיועדת לזוגות חילוניים.

*“טובים השניים” מיועדת לזוגות דתיים.

הדרכת כלות חילוניות נעשה במפגש אחד בן שעתיים בבית המדריכה.

כלות דתיות עוברות אצלנו למעשה קורס הדרכת כלות ייחודי ואישי שכולל מספר מפגשים בבית המדריכה. ניתן לעבור גם קורס זוגי במסגרתו זוג מדריכים נשוי מעביר את הקורס לחתן ולכלה ביחד.

הדרכת כלות-מחיר

מדריכות הכלה של "אחותי כלה" מעבירות את הדרכת כלות בחינם, הן אינן מקבלות תמורה עבור המפגש, ולכן התשלום היחיד שאת משלמת הוא עבור דמי רישום וטיפול. המחיר הוא 200 ₪ (הסכום אינו גדל במידה ואת בוחרת להשתמש בשרותים נוספים של צהר). קורס הדרכת כלות דתיות כרוך בתשלום נוסף.

תני לעצמך זמן של איכות לפני החתונה ובואי אלינו למפגש חוויתי, מרגש  וייחודי של הדרכת כלות.